世上難求人生Mentor

五年前, 很慶幸能遇上一位智者.  


以前, 也有很多工作上的伯樂, 每到一間公司, 老闆, 上司都待我很好, 有幾位, 甚至成為好朋友.


但這為智者, 卻令我改變一生. 


以前, 他是一位打工皇帝, 上市公司董事, 曾管理過千員工, 要退休隨時都可以.  年紀一點也不大, 外表樸實, 學識滿瀉, 尤其在經濟及文學上; 也擁有財務自由. 但他的謙遜, 他的眼光, 卻是為人所敬佩的. 他立志要走出傳統框框, 令自己及身邊人有更進步人生.  


還未畢業已看"窮爸爸富爸爸", 當時沒有大感覺, 是這位老師讓我親身體驗人生應怎樣安排.  富爸爸當時提倡"cash flow" 這個理念, 他的富爸爸王國剛剛才開始.  幾年前, 這位老師, 用非常顯淺方法令我明白"stock" 同 "flow" 分別.  富爸爸所說的 "passive income", "portfolio income", 如出一徹.  這為智者, 像所有大成功的人一樣, 看到別人看不到的東西並實踐了.  短短幾年, 已徹底脫離傳統工作, 他已擁有非凡的結果, 他協助的家庭, 包括我自己已能達到富爸爸所說的財務安全, 還正在邁向財務自由的階段.  


富爸爸是一位非常成功的"passive income" 創造者, 也鼓勵並協助不少人士達到這個目標 (in a price), 但我的這位mentor, 卻是無條件的, 告訴別人也很難讓人信服. 真的是 "too good to be TRUE". 無論在事業上, 家庭上, 投資上 (他是一為非常成功的房地產投資者), 個人上, 他都會細心聆聽, 然後帶我們去更高層次想, 不要和他人鑽在同一層次. 非常感激他. 


但最終, 命運是自己掌控的.



Comments

  1. 小初哥7/4/11 17:30

    Catherine, 你可以分享一下嗎?

    我也有看過"窮爸爸富爸爸", 但他的創業建議, 對我這個超級risk-averse的人來說, 太遠了。

    (我應該還是好好的再看一次)

    ReplyDelete
  2. 那你不如看"conspiracy of rich" 內容更豐富,做生意也分小生意還是停下來都有收入的,你先看看吧.至於RISK, i can only say, the more you know, the less diversification you need.

    ReplyDelete
  3. Katherine,你和富媽真好運氣,都在人生早期已遇上高人,令人羨慕。

    ReplyDelete
  4. Gordon, Katherine,
    我都覺得Katherine 同富媽好幸福. 我都有睇"poor dad, rich dad"但有時都要睇天時. 不過, 我都好興幸我可以喺網上認識幾位"高人網友". 希望我可以快些達到財務自由.

    p.s. Katherine, 想同你say hi 好耐la. :-)

    ReplyDelete
  5. 小c9,
    最重要你有無心同會唔會行出一步, 因為2/8定率, 8成人只講不做...我都好開心認識你地一班金甲蟲.Commodities我都是小幼蟲
    Gordon,
    你唔使謙, 見你好勤力, 都要向你學學習.

    ReplyDelete
  6. 想問財務安全係點解?
    (我有看窮爸爸富爸爸...但只記得有財務自由)

    ReplyDelete
  7. Katherine,
    好多謝你介紹本"conspiracy of the rich", 我用咗2個星期, 終於睇完la. 本書令我有新既領悟. :-)

    ReplyDelete
  8. Duck 仔,
    財務安全我的演譯並不是擁有多少財產, 很多人有幾千萬幾億亦沒有安全感 (好像我朋友的客戶們), 很多時是因為看不到未來, 不知到怎樣應付變化莫測世界, 就像現今社會inflation的恐慌,如沒有好好安排,就會有以上感覺.

    至於富爸爸所提到的是其親生父親雖然是學者, 但一生為錢及賬單苦苦掙扎去爭取財務安全, 但他的父親卻沒有任何財務iq及工具去協助他達成財務自由的願望.

    簡單來講,當你知道怎麼能達成財務自由而亦有適當工具+知識的話, 你自然就會有財務平安的感覺. 這是我小小的意見.

    ReplyDelete
  9. 小C9,
    可以分享下嗎?

    ReplyDelete
  10. Katherine,
    最inspired 我既係一般人著眼於capital gain, 而作者不停叫我地著眼於cashflow (inflow) - 其實佢喺 "poor dad, rich dad"已經提過. 但佢喺呢本書再不厭其煩講出我地要創造cashflow而唔係 capital gain 去達到財務自由. 所以我要再好好重新整頓自己既思維. 唔好比短暫既capital gain concept 去誤咗我既人生大事-財務自由.

    另外, 作者提到當前既教育, 係train 一d 聽話既打工仔, 所以唔會教d細路"正確"既financial iq. 所以, 我決定我要將呢d書本冇教既野,傳授給我2個lovers(小朋友). 就算我自己做唔到, 我都希望佢地將來做到 :-p. so,我得好好equip 自己去教育下一代.

    ReplyDelete
  11. 小C9,
    你絕對係精叻小C9,我諗不是人人都有你這簡而精的conclusion喇,出面個個都只顧短期利潤,大家努力吧!Lets get out the rat race sooN!

    ReplyDelete
  12. Katherine,
    其實我要好好向你,富媽同Lisa姐學習至啱. 你地都係成功女性既典範. 我既財務知識很有限, 就正如Robert Kiyosaki 喺 "conspiracy of the rich" 提到: 我地要學懂financial 既terminology. 呢方面, 我要加把勁la.

    ReplyDelete
  13. Katherine,
    多謝你的回答.
    我諗我應該知道怎樣能達成財務自由,努力買入安全的資產.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts