亂世中的賭仔



喺D咁嘅亂世,恆指撲向六年新高, 幾年前已經全身而退的我(零紙資產,四個月前將最後一蚊公司OPTION全沽清)今天技癢決定考下自己賭運。(雖知道買任何紙資產對我來講都是和賭大細無分別,其他人請不亂模仿)我只會買入一些落後股而佔一個非常細的份額作為娛樂罷了。

還沒有全民皆股,美國還在出口術加息減債,當大行還在唱好,資金繼續流入等等因素,利用這個窗口,瞌埋眼買入返些少怡情。如果閣下希望靠呢鋪發達,勸你小心。

青姐話齋 "大行大合唱睇淡時,阿茂都知大戶已散水,處於最不利位的小散們,都係一句,大位支持23800點,大位阻力28000點,10月危城Halloween前,懂得審時度勢勝利大逃亡才是贏家本色。"




時間多咗,開心咗,玩樂自然多。寫緊一篇另類投資實物嘅文,好快完成。

Comments

  1. Anonymous29/8/14 21:53

    謝謝蓮姐姐無私地分享投資心得,期待知道另類實物投資的資訊。不才一問儲蓄壽險算否紙資產,應否折現算帳改投實物?祝安好!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts