打到0黎? 靜觀其變......

人在星洲開會, 接近與世隔絕. 傳統美國公司亞太區會議, 一眾同事來自不同國家正努力討論來季策略. 心中卻在盤算世界局勢, 偷閒上網才驚覺美國最大的債券投資基金PIMCO 拋售了他們所有的政府債券, 將持有現金提升至22%. 姑勿論Bill Gross對傳媒所說的種種原因, 包括
- 美債的孳息率太低,不足以維持市場對美債的需求
- 對債券市場失信心
- 聯儲局即將於下周三議息
- 擔心美國預算赤字恐飆新高 


大家都應作好準備? 不過最緊要冷靜邊寫邊看新聞, Dow jones 正下跌196點, 金價下跌1.3%, 銀價下跌3.21%, 油跌至101美元.....自己近來已經不斷減持香港及美國股票, 正在整理portfolio當中, 只餘下部份長線收息股, 希望機會來時可以購入優良資產,股票, 及白銀. 更加開心的是連家人所持有的所有債券及基金都全數脫手, 真真正正永遠同基金及債券永別!!! 

Comments

  1. 努力....慢慢買...金銀..!

    我都買了一D...!!

    ReplyDelete
  2. Anonymous22/4/11 16:46

    你好, 小妹其實我都有兩份基金,都唔知仲要唔要好? 三十年期,但已供過超過三年..個個月要供成幾千,我都好想脫手..但又唔捨得之前供落個D...你可否給我些意見?

    ReplyDelete
  3. 你留email比我, 再聯.....要睇下你係咪供緊綁你三十年的investment linked

    ReplyDelete
  4. Anonymous23/4/11 11:29

    hello, my e-mail is yrry6688@yahoo.com.hk.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts