金融騙局之買保險投資產品要小心 – 搵笨條款 ”市場價格調整”

轉載

奉勸世人投資英國保誠保險公司的儲蓄計劃要特別小心。

小妹有一慘痛經歷向大家哭訴。零三年五月,保誠李姓女經紀向我銷售(會聚寶),當時她只著重講解回報收益,而把投資風險 (市場價格調整) 輕輕帶過,而我不知世途險惡,跌入圈套。在過去多年,世界投資環境大好時,每年只發四厘或四厘多年息。直至零八年十一月尾,經紀突然通知我說公司要行使(市場價格調整),如果我即時提取, 只可得回本金加利息的百份之五十幾,白白唔見十多萬。我當堂O曬咀,因為我腦海中根本就無 (市場價格調整) 這概念。但保誠話如果繼續存放多五年則可保本,但利息則要視乎公司盈利而定,
你話係唔係搵笨?

當全世界大部份投資都有一百幾十%的回報之時,它才發四厘多年息,但當它投資失利就將全部損失轉稼投資者。即賺錢時它先發達,賠錢時就由客仔找數,它是做必賺的生意。所謂市場價格調整是沒有透明度,它說下調多小就多小,客仔就O咀接受。各位兄弟姐妹門,在簽署任何投資文件前,一定要清楚每一項細節,不要被不良經紀欺騙。而且保險公司產品的回報,大多分開保證和非保證,不要天真地以為你可得到它表面列出的回報。祝你們好運,做一個聰明的投資者。


: 市場價格調整呢個clause好多人都 "過野, 因好多財務策劃師, 經紀都不提或輕輕帶過, 呢個條款, 保險公司可以幾時行使你都唔知, 絕對搵笨.

Comments

  1. Support,真係我份人壽儲蓄做左7年都cut左,轉左d錢去買晒金銀。

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts