求求你吧!

一早起來, 美股大跌1.1%, 140點, 石油跌破100美元, 銀價跌穿上35美元, 近來經濟數據亦顯示失業率, 房價正在下跌. 房價已連續下跌7個月, 自2006年高峰到現在已累跌超過33%. 10年期國債被追入至收益率下降為3.18%. 油價持續下跌將影響股市信心, 大宗商品也必成砲灰. 


自qe2, 經濟復甦全靠印銀紙得出來, 致令股市, 美國機購賺大錢. 政府使出招數令市場恐慌, 操縱CRB商品指數下跌更造成美元緊縮的預期幻象包括財政部宣佈預算赤字減半等,都是為賣國債做準備, 及剛剛於昨天開鑼的減債會議(實情是為加debt limit)作好充分準備.


短期恐慌這招, 必令大眾哀求政府: "請印銀紙救救我們吧!!!" 




p.s. 銀價$35, 決定今天賤取....




資料補充:
路透社5月4日:美國財政部向國會表明2萬億美元國債增發是需要的。現在的國債法定上限為14.3萬億美元,預計將在7月前後衝擊這一上限,如果國會不能立法提高該上限,則美國國債將出現違約。如此一來,從2012-2014年,美國需要融資的總規模將達到11萬億美元左右,這是一件不通過印鈔則無法完成的任務.



Comments

  1. 35賤取......支持,
    今天我都賤取左少少^^
    如去到30.....我就....

    ReplyDelete
  2. Anonymous6/5/11 14:38

    ....可惜小弟係39就賤取左....

    daniel

    ReplyDelete
  3. Anonymous6/5/11 14:50

    所以話,美國怎會qe2就收手,
    一定會以另一個名堂/藉口/形式再出qe3.

    Silverow

    ReplyDelete
  4. 今日好好彩, 本打算去kitco 買銀幣, 當出門返工之際, boc 打黎話之前訂落的maple silver coins 有貨, 故轉到boc 入貨, 比kitco 平$7-8 一個. hehe..

    ReplyDelete
  5. 小C9,
    咁無訂會唔會有?

    嘉芙蓮

    ReplyDelete
  6. 要排隊ga (I mean quene under a checklist of them). 我幾個月前有理冇理排咗先. 佢地一有貨就順住個list call 客. 我估係早輪有人喺kitco 買咗, 呢幾日喺boc 放, 所以有貨. 你可以試吓打去boc 問問.

    ReplyDelete
  7. Anonymous6/5/11 19:53

    Katherine,boc今日都有打電話比我,我在去年12月1日訂的,我無要呀,因為之前係kitco都買夠了,你打去問啦,我和朋友都無要,果度都有幾百個ge,全部都係有套既楓葉.

    nlpsonia

    ReplyDelete
  8. 雖然估計到神秘組織差不多夠時間又出手了,但今次其行動卻預料不到咁全面,咁重手!

    1st.) Heli-BEN 扮晒野出來話6月無QE3,黃金白銀預計到實狂升,由依一刻開始,神秘組織的成員已經準確PUT爆個市啦;
    2nd.)公開拉登被殺消息,強化美元;
    3rd.)CRIMEX 一個月加五次孖展保證金;
    4th.)某些世界級富豪們夾埋一切沽銀;
    5th.)美國又夠鐘賣債了

    Katherine,既然你也開始懷疑世上真有神秘組織,可否俾d意見,你估以上五點與其關聯有多大呢?

    ReplyDelete
  9. 回gordon,

    所有!!! 背後勢力實在太大, 可能我地每一刻都比人噤住黎打!!

    p.s. 我今日咩都買唔到....:(

    ReplyDelete
  10. 尚有歐債危機呢..

    6th)希臘傳退出歐元區

    ReplyDelete
  11. CATHERINE妳都幾識捉用神...懶喺上嚟淨係睇妳個BLOG都知道近來最重要發生過邊幾單野...

    ReplyDelete
  12. 黃泰利
    八字呢家野有排都未得閒學,小妹只是八掛成狂...

    ReplyDelete
  13. To Catherine

    貨幣在貶值,但似乎詞義在升值,例如「小妹」...^_^

    ReplyDelete
  14. sorry, 兜個圈來讚自己haha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts